Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využitie modernej marketingovej komunikácie v Slovenskej nohejbalovej asociácii
Varga, Adam
Varga, A. Moderní marketingová komunikace ve Slovenské nohejbalové asociaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se věnuje efektivnějšímu využití marketingové komunikace v Slovenské nohejbalové asociaci. Práce pomocí výsledků z dotazníkového šetření popisuje preferované marketingové nástroje od respondentů, také zjišťuje zda respondenti sledují sociální sítě Slovenské nohejbalové asociace, kolik průměrně respondenti tráví času na sociálních sítích a jejich demografické údaje. Cílem práce je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace k budování značky a zvýšení povědomí o nohejbalu a Slovenské nohejbalové asociaci na Slovensku. Pomocí výsledků dotazníkového šetření a sekundárních dat byly vytvořeny cílové skupiny persona sledujícího a persona nesledujícího uživatele sociálních sítí Slovenské nohejbalové asociace, pro které byla navržena vhodná zlepšení marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.